Konferencje
Sala wyposażona jest w:
• bezprzewodowy dostęp do Internetu
• ekran i projektor multimedialny
• flipchart
Oferujemy szeroki wachlarz usług dodatkowych:
• stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu
• ksero, fax
• przerwy kawowe
• zamawianie kwiatów
• przechowalnia bagażu
• przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w hotelowym sejfie
• informacja kulturalno-turystyczna
• informacja PKS, PKP
• transfer z dworca PKP, PKS
• pomoc w wynajmie rowerów, samochodów, busów
• zamawianie Taxi
Zapewniamy Państwu:
• sprawną koordynację organizowanego w naszym hotelu wydarzenia
• obsługę zaplecza konferencyjnego
• wsparcie miłych i otwartych pracowników, którzy pomogą w organizacji wydarzenia
W celu dokonania rezerwacji, ustalenia szczegółów konferencji lub zasięgnięcia dodatkowej informacji, prosimy o kontakt telefoniczny: +48 (12) 681 86 00, +48 (12) 361 96 06 lub e-mail: grandfelix@hotelgrandfelix.pl