Konferencje

Hotel Grand Felix*** posiada salę konferencyjną dostosowaną do organizacji szkoleń, narad, sympozjów oraz spotkań biznesowych. Sala mieści 40 osób w ustawieniu kinowym, 35 osób w ustawieniu bankietowym lub 25 osób w ustawieniu szkolnym.

Polecenie wyjazdu służbowego

Specjalnie dla Państwa udostępniamy wniosek polecenia wyjazdu służbowego. Wystarczy go pobrać tutaj i wydrukować.

Sala wyposażona jest w:
•    bezprzewodowy dostęp do Internetu
•    ekran i projektor multimedialny
•    flipchart
Oferujemy szeroki wachlarz usług dodatkowych:
•    stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu
•    ksero, fax
•    przerwy kawowe
•    zamawianie kwiatów
•    przechowalnia bagażu
•    przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w hotelowym sejfie
•    informacja kulturalno-turystyczna
•    informacja PKS, PKP
•    transfer z dworca PKP, PKS
•    wynajem rowerów, samochodów, busów
•    zamawianie Taxi

Zapewniamy Państwu:

•    sprawną koordynację organizowanego w naszym hotelu wydarzenia
•    obsługę zaplecza konferencyjnego
•    wsparcie miłych i otwartych pracowników, którzy pomogą w organizacji wydarzenia
W celu dokonania rezerwacji, ustalenia szczegółów konferencji lub zasięgnięcia dodatkowej informacji, prosimy o kontakt telefoniczny: +48 (12) 681 86 00, +48 (12) 361 96 06 lub e-mail: grandfelix@hotelgrandfelix.pl